Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-05, 15:29   #6
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt
Red face

Opprinnelig lagt inn av ELLINOR

(..)Jeg har gått ned 5 lilo på 3 uker er i min fjerde uke nå. 2 uka sto jeg helt stille. Men ten merka på klærne likevel. Er jo begynt å gå tur så da er det vel blitt en del muskler..(...)

Dette hørtes veldig ut som meg! Jeg har gått ned 5.3 kilo (veide meg uffoisielt igår, men offisielt skulle jeg ikke vite at det var blitt 5.3 før på Torsdagen, så vi får se hva vekta sier da), Jeg stod ommentrent still (ned 300 gram) ved 3. veiing (altså Torsdagen som var), det var nok pga. Påska,da ble d litt utskeielser. Går og en god del tur! Morsomt at vi er litt like. Kan jo hende det har noe med kuren å gjøre?

Jeg kjøpte meg en Atkins bar i dag, 2 gram er jo to gram. Uansett hvordan kur man er på? Er det ikke? Om jeg spiser en sjokolade med 2 gram i, har jeg 13 igjen resten av dagen liksom Menneh, er det det Maltinol i dem? Er det det samme som er i den sukkerfrie godisen fra Sverige tro?

Jeg spiser ca. 15. Prøver å ligge under 20, men slik som i går kom jeg meg ikke opp til 10 en gang. Så det varierer mye.

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat