Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-09, 00:39   #11
vito
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2009
vito er på en erverdig vei

Sv: Phase 2 Fungerer det?

Hei, hei. Ser det er mange svar her ute og går. Noen positive og noen negative, samt noen helt idiotiske som vi velger å overse.

Pga ny jobb osv så har jeg ikke fått muligheten og vært mye her inne. Men skal opptattere dere.
Vi prøvde totalt 2 bokser ut. Der vi spiste ”vanlig” mat med mye karbo og en god del ekstra sukker. Tok vær gang 3 tabletter 5 min før ”måltidet”. Og før og si det sånn så drakk vi normalt mye vann, så var ikke noen form før dehydrert, og var hele tiden i ketose. Vekten raste ned med 2-4 kg uken.

Jeg kjørte det helt ut før og teste produktet veldig grundig, og det fikk jeg kjenne på kroppen. Ikke det at man ble dårlig eller noe. Men heller den følelsen av og spise alt det søppelet av noe ”mat”. Fikk ondt inni meg og tenke på hva man puttet i seg. Men det fungerte veldig fint, fikk ikke noen plager, ble ikke noe dårlig.

Men som sakt dette er noe som fungerte før oss to, og noe vi er fornøyde meg. Jeg tar ikke på meg noe form før ansvar før det jeg har opplevd. Ønsker bare og dele det med dere.

Jeg er ikke i ketose den dag i dag pga andre personlige ting. Men vender vel til uken tilbake. Gleder meg sykt mye, og vet at disse tablettene kan komme godt med når man skal i bursdag, ut og reise eller på annen måte være forhindret i og leve etter lavkarbo filosofien.

Så må jeg si at det er lov og være kritisk, lov og kommentere. Men synes det kan bli litt vell usaklig av enkelte her inne. Så hvis det ikke går og kommentere på en saklig og hyggelig måte så la vær i minne tråder.
Til dere andre, bare spør i vei, blir og ha mer tid og følge opp tråden fremover. J

Ps; jeg har ikke noe med produktet å gjøre, og tjener ikke en dritt på og skrive dette. Men skulle tilfeldigvis importøren se dette så send gjerne over en slant for testingen det var ikke billig. Hehe

vito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat