Opprinnelig lagt inn av Joranna, her. Hei Nå er jeg egentlig ganske skuffet og sint på meg selv. Starta på ny rundt Ketolyse 5 januar, gikk ned 5 kg. Men for ca 1 mnd siden sprakk det, prøvde å rette det opp. Men holdt bare noen dager så var det ut i karboverden på nytt. Nå er det 3 kg pluss. Grrrr... Jeg sliter virkelig med å finne motivasjonen på nytt. Men jeg vil jo så gjærne. Er jo så nær målet. Flere som vil være med fra mandag av? 16 mars.. Krysser fingrer og tær att dette skal gå.
Opprinnelig lagt inn av Joranna, her.
Hei Nå er jeg egentlig ganske skuffet og sint på meg selv. Starta på ny rundt Ketolyse 5 januar, gikk ned 5 kg. Men for ca 1 mnd siden sprakk det, prøvde å rette det opp. Men holdt bare noen dager så var det ut i karboverden på nytt. Nå er det 3 kg pluss. Grrrr... Jeg sliter virkelig med å finne motivasjonen på nytt. Men jeg vil jo så gjærne. Er jo så nær målet. Flere som vil være med fra mandag av? 16 mars.. Krysser fingrer og tær att dette skal gå.
Jeg har gått på kuren en stund, men det har stått stille... Så fra mandag begynner jeg "på nytt" Blir gjerne med deg! Så kan vi motivere hverandre!!!!