Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-09, 23:33   #13
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 53
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: ADHD/ADD og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ikke når det går på livet løst!
Noen av oss mangler faktisk viktige ting i kroppene vår og må ha medisiner for å leve et tilnærmet normalt liv!

Dette gjelder i høyeste grad de som virkelig sliter med adhd!

Men det finnes grader også av adhd og noen vil klart kunne klare å regulere dette med kosthold. Problemet er ofte at det tar laaaang tid å finne ut om sånt virker og for et ungt menneske går tiden fryktelig fort når ingenting i livet er på plass.

Når man faller utenfor i alle aspekter i livet som ung tenåring, haster det med å få ting på plass!

Hvorfor skal ikke de med adhd kunne bruke medisiner som til de grader kan endre livene deres til noe som er myyyyye bedre?

Takk for svar Kitt. Det var veldig godt å lese og føle at vi har tatt riktig valg akuratt nå. For det hastet faktisk veldig for min datter da hun isolerte seg mere og mere og skolearbeidet var helt umulig å få gjort.

Jeg er egentlig positiv til å prate med henne om et lavkarbo. Ikke enda men når hun er mere klar for det i forhold til livet hennes ellers.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat