Sv: Kom igjen alle sammen!
Hei du! Så flott at du skal sette i gang! Jeg har ikke holdt på så lenge, ca 5 uker er det vel. De to første ukene(fase1) gikk jeg ned 6 kg!! Det er jo en kickstart, så regner ikke med at det går så fort fremover, men veldig motiverende da! Kutta jo ut alt sukker, så det er vel grunnen... Jeg er ikke noe flink til å trene, men prøver å å få det til to ganger i uken, har en dvd som jeg bruker. Det er ikke noe kaloritelling på south beach, litt av grunnen til at jeg bruker den... Orker ikke telle kalorier eller veie mat. Man skal ikke gå sulten heller, bare spise det man skal spise. Har hengt opp en stor JA og NEI-mat liste på kjøleskapet, og det fine er at ja lista er lengre enn nei lista! Har heller ikke kjøpt bøker, har funnet all informasjon på nettet, bra amerikanske nettsider også med masse oppskrifter. Det verste for meg i fase 1 var å ikke spise frukt eller knekkebrød. Rar frokost når man spiser cottage cheese rett fra boksen og ost og skinke rullet sammen haha... Så det var deilig å kunne ta seg et knekkebrød igjen på fase to, men er blitt veldig glad i cottage cheese også, og sukkerfrie youghurter fra yoplait, de er jo kjempegode! Stå på videre, dette klarer du!
|