Opprinnelig lagt inn av nøtte
Er akkurat ferdig med de to første uken av indksjonen, 1. uke var super gikk med nesten 4 kg, men denne uka har jeg bare gått ned 1.. Holder meg bare til de tilatte varene og er under 20 karber om dagen.. Hva er det som går galt?? Hadde sikker gått ned like mye ved å holde på mitt gamle kosthold å bare kutte ut snop..
Luer veldig jeg nå på om alt dette bare er tull??
Hvis du klarer å gå ned like mye på et vanlig kosthold bare med å kutte ut godteriene, synes jeg at du skal gjøre akkurat det. Å spise slik som samfunnet vårt er lagt opp til er mye enklere og mye mer akseptert enn å spise lavkarbomat, og du slipper å streve med å finne mat du kan tillate deg når du er ute og reiser, når du er på besøk osv. Dersom du ikke har noen fordel av et lavkarbokosthold så er det ingen grunn til å bruke all denne energien på å leve slik.
Spørsmålet mitt er: går du virkelig like mye ned i vekt ved å spise som alltid, bare uten snop? Har du testet? De fleste av oss har, og har kommet fram til at vi må ha et kosthold som enten er basert på lite karbohydrater, eller på karbohydrater med svært lav glykemisk indeks - eventuelt en kombinasjon. For de fleste av oss er det ikke tull. Kanskje for deg?
Muskat