Har kjøpt en del fra Atkins.com Vi begynner med det jeg synes er best. ThickenThin not/Starch 12 points deux points Denne er bare helt fantastisk til jevning av sauser eller hva det skal være. Og jeg gir 10 poeng til Brownisen,nam nam Så har jeg ingen 8 poenger Så var det sjokoladen,den var kjempegod spesielt den karamel nøttegreia. 7 poeng til den. Men en del trekk fordi jeg fikk så mye luft i magen. Cola syrup 6 poeng Den er fantastisk å lage is av for oss som liker pimp,eller annen frossen leskedrikk. Men å blande med farris og drikke som brus fikk jeg blandede følelser Atkinsbarene var ok og mettene,men ga en ettersmak av vitamintabletter- 5 poeng til den. Ketchupen hmmmm. synes det var for mye eddik i 4 poeng. Hamburgerbrød,hmmm 3 poeng litt for vassent Sjokoladesirup synes ikke den har vært pesielt brukbar 2 poeng Loff ,(french loaf) dette var ikke Atkins men Keto svampete og salt,rar smak 1 poeng Tipper at Atkins country white bread er noe liknende,for hamburgerbrødene hadde en temmelig lik konsistens. Potetmosmix fysjamej 0 poeng Nå oppfordrer jeg alle andre som har handla utenlands til å gjøre det samme. For det er jo gjerne sånn at vi er nordmenn fra norge og vi vet alle hvor jævlig noe av det svenske brødet er.Ja i hvertfall for oss som ikke liker det.