Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-09, 21:34   #18
Flisa
Medlem

Flisa sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bærum
Flisa er på en erverdig vei
Red face

Sv: Noen som starter 16 mars?

Opprinnelig lagt inn av Joranna, her.

Hei
Nå er jeg egentlig ganske skuffet og sint på meg selv. Starta på ny rundt Ketolyse 5 januar, gikk ned 5 kg. Men for ca 1 mnd siden sprakk det, prøvde å rette det opp. Men holdt bare noen dager så var det ut i karboverden på nytt. Nå er det 3 kg pluss. Grrrr...
Jeg sliter virkelig med å finne motivasjonen på nytt. Men jeg vil jo så gjærne. Er jo så nær målet. Flere som vil være med fra mandag av? 16 mars.. Krysser fingrer og tær att dette skal gå.

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Er også ganske sint på meg selv og fortvilet fordi jeg ikke klarer å la være å spise karbos :-(
Men målet er heller ikke så langt unna for meg, men det er de siste kiloene som skal vekk.... men jeg som deg skal være med å for kiloene som skal av... Vi får sammen. Jeg på oss!!! Hvordan har du tenkt å gjøre det? Min første uke skal se sånn ut.

frokost: omelett eller cottage cheese frukt og nøtter (annenhver dag)
lunsj: salat med forskjellig tilbehør, egg, div kjøtt/fiske rester, aspargues, 3 sukkererter, hjerte salat, 3 cherry tomater, grønn og rød paprika, selleri olivenolje, litt ost
middag: diverse kjøtt og fisk med blomkål, brokoli, stekt i smør, eller i ovnen med ost og fløte...
kvelds: advocado

Lykke til

Flisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat