Skaviseeeee Frokost: 1 skive lavkarbo-brød med smør og ost og agurk og salatblad på, pluss et halvt beger CC med lavkarbosyltetøy. Én skive brød er ikke nok. Sånn er det bare. Dessuten er lavkarbo-brød ikke annet enn frø med litt rømme. Er man sensitiv for karbohydrater, er brøderstatning ikke gode nyheter, dessverre. Eller Omelett med fløte og litt krydder stekt i smør. Og litt grønnsaker til. Godt! Lunsj: 2 skiver lavkarbo-brød med det samme som over på. Eller salat. Samme som over. Veldig lite å bli mett på her. Mellom: Som regel en Yoplait Dobbel 0 % som jeg har stående på jobb i tilfelle jeg må ha noe mellom lunsj og middag. Det skal ikke være nødvendig å spise mellommåltid når man går på lavkarbokost. Middag: Kjøtt, kylling eller fisk av en eller annen sort, stekt i smør. Diverse grønnsaker til, og kanskje feta-ost om vi har noe det passer til. Rømme på salaten hvis jeg føler for det. "Hvis du føler for det" høres ut som om du sliter litt med fettskrekk - noe som vi alle gjør i begynnelsen. Det er egentlig ikke så rart siden vi har fått høre det siden vi ble født - at "fett er farlig". Kveld: Spiser lite da, men kanksje noen biter blomkål eller en yoghurt (samme som over), eller Oooopsie-rolls med ost skinke og salat på. Nå disse dagene med denne hungeren har jeg spist alt mulig rart (innenfor lavkarbo da.).... Spis mere fett! Bare å skrike om jeg er på den riv ruskende gale veien