Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-09, 11:05   #5
Sesti
Medlem

Sesti sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Medisinspørsmål

Så trasi at du og har dårlig erfaring med Diane Sigrid_rege..

"Legene sa egentlig ikke så mye, bare gav meg Diane, og sa at jeg burde gå ned i vekt" Den der kjenner jeg til ja, som jeg skulle sagt det selv..

Jeg trives ikke på Diane i det hele tatt, som deg har jeg hatt ekstreme humørsvingninger og det går veldig ut over livskvaliteten.. Syns mensen ble verre på Diane og, den var forholdsvis normal før, eneste var at den kunne komme en dag senere enn den skulle, men ellers var alt normalt. Nå er det også sent, men det funker ikke ordentlig..

Lavkarbo er helt flott, jeg trives godt med det Det virker litt som om hårveksten har blitt bedre, men jeg er ikke sikker. Men humøret har stort sett vært jamt og fint, selv om jeg før jul ikke var på et lavt nok nivå til at vekta gikk ned. Faren min har vært spesielt mye imot ketolysen, han mener bestemt at det er fryktelig farlig, og at jeg heller bør spise vanlig mat, bare litt mindre hver gang, så blir jeg tynn til slutt..

Jeg veier for og imot her jeg sitter, prøver å finne ut om jeg skal droppe pillen i kveld. Vet jo mange har gått på andre medisiner, så kanskje det vil fungere bedre?
Søstra mi går og på Diane, men hun er tynn og har ikke PCOS eller noe. Hun trives veldig godt med dem, men så var hun jo "normal" i utgangspunktet..

Jeg MÅ ned i vekt, det er ingen tvil om det, men jeg tror disse pillene jobber en del mot meg. Det er vanskelig nok å gå ned med PCOS, men trur det er verre med pillene, det er hvertfall min erfaring..

Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat