Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-09, 14:49   #5
Nitja
Medlem

Nitja sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Jeg sendte vekta mi på ferie ei stund jeg
For meg tror jeg at det ligger litt i hodet også som MÅ endres på, jeg har hatt utrolig bra resultater både på vekt og cm synes jeg (hadde igrun ikke mangen kg for mye før jeg hadde normal BMI) og det går saktere nå en det gjorde i starten, og jeg har fortsatt problemer med og "se" selv at jeg har gått ned både i vekt og cm, når jeg ser meg i speilet så ser jeg fortsatt den jeg så for nesten 8 kg og 48 cm siden.
Jeg gjorde en stooor feil i starten av kuren og det var og sammenligne meg selv og mitt vekttap med ei vennine av meg, jeg synes at hun hadde så fine resultater av dietten etter bare få uker og jeg klarte ikke se det samme på meg og synes det var ganske så kjipt.
Men etter ei stund på dietten så var det så mye annet som endra seg også så da ble vekta litt uvenstlig for meg (ingenting er bedre enn og se at den går ned misforstå meg rett) men jeg fikk så mye annet også ut av dietten, første ukene var ganske tunge men så løsna det med så mye annet også
Og prøv deg frem med målebånd ja, jeg er kjempe glad for at jeg gjorde det ellers hadde jeg nok blitt bra skuffa, jeg kan se på målebåndet at her har jeg gått inn selv om jeg ikke helt klarer og se det i speilet enda.
Og ikke minst ta før/underveis/etter bilder av deg selv da kan du se forskjellen på bildene..
Jeg gjorde det og ser forskjell fra før start og nå noen uker etter...

Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat