Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-09, 15:38   #13
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mye grønnsaker spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Man skal ha karbohydratene hovedsaklig fra grønnsaker som vokser over bakken. Hvor mye det blir av hver kommer an på vekt/volum/mengde. Man må, hvertfall i starten, veie det meste så man lærer hvor mye man kan og bør spise.

Det er riktig, altså at karbsene skal komme over jorda. Men man må bruke noen av karbsene for å få i seg fett, som fløte, rømme osv.
Veier selv alt jeg spiser og tre blader isberg er omtrent 100 g og ett helt hode på være på ganske mange gr. Selvsagt ann på str. Men jeg synes det ser mye ut, men imponert at hun får i seg så masse

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat