Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-09, 09:53   #21
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Har nådd min idealvekt, hva nå?

Opprinnelig lagt inn av Dazeman, her.

Okei..

Nå har jeg KUN spist drittmat og ikke vært verken sunn eller måteholden.

Resultat: gått opp 0 kg.

Merkelig? Har jeg trent mye? Tvert imot. Jeg har ikke trent noe som helst. Synes dette er merkelig. Skulle jeg ikke gått opp et par kilo pga vannet som skal være bundet i glykogenlagrene i kroppen?

Er ikke dermed sagt at du vil gå opp fra dag til dag, men å spise kun drittmat som du sier, trenger ikke noen logisk forklaring på at du faktisk vil gå opp etterhvert. Nå vet jeg ikke hva du mener med drittmat, om det er masse karbs eller om du tenker hamburgere, pommes frites og den tyep ting som faktisk er drittmat uansett hvilken kur man følger
Kroppen din er tappet for karbs og ved å tilføre store mengder karbs rask vil du fort merke bl. annet vektoppgang, vondt i magen, raskere sultfølelse, svingene humør osv. Ikke tenk på ketolyse eller lavkarbo som en quick fix, da er du rask tilbake til der hvor du starta, tenk varig livsstilendring og heller spis drittmat ved spesielle anledninger

Og til slutt, gratulere med flott resultat