Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her. Platå er når vekta ikke rikker seg på ca 4 uker, verken opp eller ned. Så der har jeg nok ikke komt ennå (men kommer garantert ), men tok laaaang tid å bli kvitt julekg Jo jeg tenker nok på at eg slanker meg fordi frukt og sånne ting som har vært naturlig ikke er lov til å spise. Spesielt savner eg frukt for tida. Men det har jo selvsagt blitt mer enn livvstil, men for tida kjenner jeg at motivasjonen er litt nede, men nekter å gi meg. Skal holde uten noe tull frem til turen i mai, som er ca to mnd unna
Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.
Platå er når vekta ikke rikker seg på ca 4 uker, verken opp eller ned. Så der har jeg nok ikke komt ennå (men kommer garantert ), men tok laaaang tid å bli kvitt julekg Jo jeg tenker nok på at eg slanker meg fordi frukt og sånne ting som har vært naturlig ikke er lov til å spise. Spesielt savner eg frukt for tida. Men det har jo selvsagt blitt mer enn livvstil, men for tida kjenner jeg at motivasjonen er litt nede, men nekter å gi meg. Skal holde uten noe tull frem til turen i mai, som er ca to mnd unna
Ja, du må holde ut snuppa Du er jo en kløpper på dette! Hold ut til du skal på ferie nå, så kan du frotse i frukt når du ferierer To mnd går fort. Samt at motivasjonen kansje ligger rett rundt svingen Stå på du!! Har stor tro på at du ikke gir deg med det første