Fint initiativ med denne tråden, Grovsnus! Jeg har jo for så vidt hele tiden hatt et langsomt vekttap siden jeg startet i juni 2008, men ble nokså frustrert da jeg startet med 2. ketolyserunde i slutten av januar og ingenting skjedde på fire uker! Og det til tross for at jeg aldri bryter dietten og pøste på med masse fett. Det som viste seg å være feilen for min del, var at jeg 1) spiste for store porsjoner og 2) - hold dere fast - for mye fett! Etter tips fra Torkil spiser jeg nå mindre porsjoner og har droppet majones, rømme og annet "ekstrafett-ved-servering". Men fortsetter selvfølgelig med å steke i smør, bruke fløte/rømme/revet fet ost o.l. i maten ved tilberedning. Etter at jeg rettet opp de to punktene over, har jeg de tre følgende ukene gått ned ca en kilo i uken. Jeg er veldig takknemlig for at Torkil tipset meg om at dette kunne være løsningen for jeg hadde vurdert å kutte ut melkeprodukter, som mange ser på som partystopper. Men nå kan jeg fortsatt kose meg med f.eks. pisket fløte med kakaopulver og gode oster … Synes dog det er en tøff sak å begrense porsjonene, for munnen min er mye mer sulten enn magen.