Hun mente det slik at kroppen klarer ikke forbrenne karbohydrater til slutt.. Etter å ha vært i ketose noen uker hadde jeg en sprekk ... Begynte med frukt salat, endte med sjokolade.. *huff* Men smakte bare på alt.. For både sjokalden og at det gotteriet var totalt feil for kroppen og ble ALTFOR søtt.. Tross jeg spiste opp nesten hele Center-sjokoladen (som er som "heroin" for meg.. ). (Er nok noe slik som Katrine B.og andre inne på Fråtse-tråden, og klarer ikke stoppe. En utskeielse blir lett til MYE mer enn "tenkt"). Er jo litt små redd Jeg klarer liksom ikke se for meg et helt liv uten pizza, pasta og alt annet fra Italia... Klarer ihvertfall ikke holde meg lenge borte fra fruktfatet..... Men dersom jeg kjører Ketolyse/lavkarbo i noen mnd el et år, og trapper opp gradvis mer karbs.. slik det går ann å leve "normalt" etter å ha fått det slik en vil ha det både fysisk og mentalt... Er jeg helt på viddene nå.. Kan jeg gå tilbake til noe karb-spising igjen tro? Er det andre som klarer å holde vekten slik... Eller er dere konstant på lavkarbo (med evt små-utskeielser...)