Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-09, 10:10   #11
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Ødelegger vi fordøyelsen?

Jeg ser ikke på lavkarbolivsstilen (1,5 år nå) som en livsstil der jeg må "ofre" pizza, brus, godteri resten av livet. Jeg ser heller på det som en livsstil der jeg er mye friskere, mye mer opplagt, litt slankere og hvor jeg generelt er i mye bedre form enn på høykarb. Jeg gir kroppen næring den trenger til å gjøre det jeg vil den skal gjøre.

Dette med høykarb, og spesielt godteri, er det hodet og følelsene som vil ha. Kroppen prøver å fortelle oss "nei takk", men vi vil ikke høre etter.

Jeg spiser pizza når jeg er i Italia, jeg spiser mammas ostekake når hun har bursdag. Det handler om å ikke ha høykarb som den daglige vanen.

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat