Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-09, 16:12   #65
Muff-muff
Medlem

Muff-muff sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 42
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som starter 16 mars?

Jeg begynte den 16. mars. Eller... Jeg har spist lavkarbo en stund og har nok gått inn og ut av ketose. Men denne uken begynte samboeren min på dietten og han skal være i ketose.

Jeg merker at det er tungt nå som jeg har kuttet ned til et minimum av karbohydrater. Energien som økte med -begrensede- karbohydrater er nesten helt borte, jeg er litt småsur konstant og synes egentlig dette er noe herk. Mistenker at jeg ikke får i meg nok fett, da jeg har energiboost etter noen fettrike måltider. Jeg orker bare ikke alt fettet Når jeg prøver å få i meg mer, begynner jeg bare å kaste opp. Prøver å spise litt bacon og kylling med skinnet på, pluss noen fløtesauser her og der. Men jeg merker jo som sagt at det ikke er nok. Jeg vil helst spise salat uten dressing og kokte, ikke stekte, egg.

Vurderer sterkt å gå tilbake til generell lavkarbo og prøve å lage middager vi begge kan spise allikevel. Men jeg skal holde ut en uke til og se hvordan det går.

Samboeren min er også sliten, men vi har funnet ut at han nok spiser et måltid for lite. Energislumpen hans kommer alltid rett før han slutter på jobb og varer fram til han spiser middag. Så nå passer jeg på at han har et "mellommåltid" med seg i lunsjboksen.

Vekten vet jeg ikke hva som skjer med. Jeg tror vektnedgangen min har stoppet opp denne uken i ketose, men det baserer jeg kun på at buksene ikke blir slakkere (slik de har blitt fram til nå).

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat