|
Lei av å være overvektig
Ah, jeg er så lei!!!! Har så altfor mange kilo på en liten kropp... Og selv om jeg er ganske ny her på forumet så har jeg følelsen av å ha vært på slankern hele livet.. men jeg har bare gått opp i vekt
Ingen kurer hjelper, og jeg blir oppgitt etter noen uker hver eneste gang jeg er i gang med en ny kostholdsfilosofi.. og det ender i karboinntak, sjokolade og ostepop............. Det har jeg spist idag.. blææææ... får en gi opp følelse når jeg ikke går ned etter 3 uker på lavkarbo og masse turgåing!!! Og da tyr jeg til godteri.... så går jeg vel opp i vekt istedenfor..
For hva er pointen, liksom?????
UFF OG UFF!!!!
Skjønner ikke at jeg skal klare å gå ned i vekt Gir opp altfor lett, sånn går det hver gang. Men de første kiloene skal jo gå lettest av da, og når det ikke er noen forskjell etter 3 uker, så begynner man å lure!! Trøbbelet med å gå ned i vekt kommer så altfor tidlig.. Legen min sier at alle med diabetes har for mye insulin i blodet, og derfor har man problemer med å gå ned. Men skulle jo tro at det ville bedret seg på lavkarbo? Har ikke spist grovbrød en gang, bare masse proteiner, grønnsaker og sunt fett.

TRENGER SÅRT OPPMUNTRING HER..

|