Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?
Opprinnelig lagt inn av Irenesol, her.
Jeg startet for tre uker siden, og har stått bom stille. Er i ketose, men vekta beveger seg ikke. Følger rådene her inne og tror jeg gjør alt riktig, så egentlig har jeg bare lyst til å grine og gi opp. (DEN dagen i dag lissom...)
Uffda, det er ikke noe gøy. Har det på samme måte selv. Jeg er også i ketose, men går for pokker ikke ned!! Har ikke mer enn 6 kilo jeg vil ned, og målet er å gå ned dette til 1 juni! Jeg SKAL klare det, men vet ikke helt hvordan, når det ikke skjer noe og jeg spiser det jeg skal! Jeg trener også 4-5 ganger i uka og er godt trent. Men det er de siste kiloene, som selvfølgelig alle sitter på rompa og lårene, som jeg vil ha bort! Det er jo merkelig da, at når vi er i ketose, så står vekta bom stille? Har heller ikke gått ned i cm, for jeg har målt! Jeg har tidligere gått ned 15 kilo på denne "kuren" og det gikk kjempefint. Var i ferd med å gi opp forrige uke, men bestemte meg for at det skal jeg ikke gjøre! Det blir jo ikke bedre da heller!! Kroppen stritter i mot for øyeblikket, men det er JEG som skal vinne denne kampen og ikke fettcellene mine!!! Så ikke gi opp, en dag så forstår fettcellene dine at her er det bare å kapitulere... Masse lykke til!
|