Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-04, 08:39   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hehe sjokoladesirupen ja. Den ligger så og si ubrukt i kjøleskapet.

Karamellsirup - veldig god smak, men jeg har bare ikke funnet på noe smart å bruke den til, annet enn som saus over bær, ble litt rart. Den er nok fantasatisk til Atkins karamellpudding, og over hjemmelaget iskrem.

Ketchupen - utrolig god smak. Her er vi visst forskjellige. Jeg syns den smakte temmelig likt Heinz, kjempegod.

Caramel nut chew - har ikke ord. Heldigvis bestilte jeg ikke så mange, hadde nok ikke klart å ha de liggende i skapet nei. NAM.

Advantage-bars - jeg bestilte en av hver sort (2 av et par av dem), syns de fleste var helt ok, min favoritt er mocha crunch!!!!

Frokost-bars med cinnamun bun- og chocolate chip-smak - NEI TAKK.

Peanut butter cups - himmelriks munnfull!

Endulge chocolate crisp bar - mmmmmmmmm

Marengs (chocolate/white chocolate). FYSJ!! Hvordan kan marengs smake så vondt? Spesielt sjokoladen. Den hvite sjokoladen var mer ok, men NEI TAKK.

Proteinpulver med sjokoladesmak - æsj. Denne gav jeg bort etter å ha brukt EN porsjon av den. Det holdt.

Spaghettien - jeg turde ikke åpne den etter all kritikken, gav den bort uåpnet hehe.

Ja jeg tror ikke jeg kjøpte så mye mer enn det...