Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-09, 02:11   #29
dynamitt
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
dynamitt er på en erverdig vei

Sv: Influensavaksine, hva mener dere om det?

Jeg er utrolig skeptisk til vaksiner, akkurat som jeg er til den vestlige symptombehandlingen for å få bukt med sykdom.

Gjennom arbeidet til Tim O`Shea som har forsket på vaksiner i snart 15 år, og hans foredrag og bok "Vaccination i$ NOT immunization", har jeg bla skjønt at "immunitet dreier seg om vitaliteten og motstandskraften i ens celler og kroppssystem. Dette avgjøres i stor grad av livsstil og tilgang på vitaminer, mineraler og enzymer. Vaksinasjon handler ikke om immunisering, men om kunstig fremprovosering av midlertidige responser på menneskeskapte substanser."

Videre at vaksiner inneholder mange ganske dårlige tilsetninger, både som fyllstoffer og som konserveringsmidler i tillegg til bakteriekulturer og vekstkulturer, jeg kan f.eks nevne:

Kvikksølv, formaldehyd, aluminium, fortynnede organismer, toxoider (avfallsstoffer fra fortynnede organismer), etylenglykol.
Vaksiner inneholder et vekst-medium fordi det jo tross alt er organisk innhold, dette kan f.eks være:
lungeceller fra aborterte menneskeforstre, nyrer fra grønne afrikanske aper, infiserte dyreceller, infisert menneskeblod, infisert menneskelig cellevev, difterikulturer.

Så det er litt av en blanding vi frivillig inntar, eller for den sakens skyld gir til våre nyfødte, spedbarn, skolebarn, ungdom osv. Rart at de sliter...

Jeg vil aldri anbefale noen å ta disse vaksinene

Det siste nå er jo HPV-vaksinen, og denne uka har det kommet frem at Merck (produsenten, som også var produsenten av Vioxx for noen år tilbake) i sin godkjennelse av vaksinen gjennom FDA (mattilsynet i USA) har krav på seg om at vaksineringen i Norge skal brukes for å kartlegge og studere langtidsvirkningen av vaksinen. Snakk om lureri. Nei, dette dreier seg om noe helt annet enn helsen din eller min, det dreier seg om grådighet og penger og ikke minst makt. Det er en realitet.

Sist redigert av dynamitt : 22-03-09 kl 02:29.
dynamitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert dynamitt Svar med sitat