Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-04, 09:22   #4
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Jeg tok det meste fra Atkins her,bortsett fra det brødet.
Men tidligere bestilte jeg fra et annet firma som hadde navnet keto et eller annet husker ikke helt.
Der bestilte jeg diverse brød, og det brodet med karve smakte fysjameg,antakelig det som heter caraway rye på atkins. Bestilte også et slags brød med rosiner i og det var altfor søtt på en måte. Søtere enn julekake, emmen smak med andre ord.
Ketchupen derfra var veldig god faktisk,og som jeg sa synes de har for mye eddik i ketchupen på atkins og det får meg til å tenke på den grusomme picklesen de har i burgerne på mac donalds,bare den er enda verre (picklesen altså)

På keto kjøpte jeg en potetmosmix ,hvor jeg brukte blomkål som hovedingrediens og den var kjempegod,kunne tilmed lage poomes frites av den. Så derfor var skuffelsen stor da jeg prøvde denne mixen som jeg bare tilsatte egg,vann og smør tror jeg det var. Men kanskje den hadde vært spiselig uten egg opp,ikke vet jeg,men det skal jeg prøve neste gang for jeg har en pose til liggende.

Har fortsatt noe sjokoladeiskrem liggende fra keto,men det er umulig å få brukbart uten en iskremmaskin. Og nå er det vel snart gått ut på dato ,det er et år siden jeg kjøpte de.

Ser at flere prøvde sjokoladesyrupen fra Atkins, og jeg vil gjerne ha svar hvis noen finner noe brukbart å blande den med. Synes det var merkelig smak på den jeg da.

Ser det nederlandske firmaet Betta kjøpte fra har en blanding av varer fra Atkins og keto, så kanskje de har tatt ut det som smaker best.

der er adressen www.ketolife.nl hvis noen skulle være interessert

Betta kjøpte varer for underkant av 200 kroner i euro og fikk i ettertid en regning på frakt på ca 50 kroner. Så nå vet dere det.

Kan dere litt tysk i tillegg til norsk forstår de fleste nok til å bestille:-)

De har også varer fra en del andre firma,men lavkarbo er det. Drops og masse annet. Jeg kikka engentlig ikke så nøye over det for akkurat da kom varene mine fra Atkins.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat