Sv: Ned i vekt
Hei , jeg vet jo ikke hvordan du/dere andres pco(s) diagnoser er, men her er min historie litt kort fortalt:
Gikk på p-piller i over ti år , og da jeg skulle slutte for å forsøke å bli gravid, var ikke det så enkelt så vi trodde...
Etter lang prøving "for oss selv" , gikk vi til utredning og fikk da påvist pcos. Har en lege som er "åpen" og litt alternativ også.. Ihvertfall anbefalte han meg å legge om kostholdet som han så fint sa det. (var helt normal vektig), og begynne gradvis på metformin.
Gjorde dette og vi prøvde videre. Fikk videre hjelp av medisiner, men avsluttet det, og ble så sendt til prøverør osv.. Men fortsatte kostholdsendring m trening (lavkarbo m/noen utskeielser innimellom...) og tok metforminen. Så rett før vi skulle igang med prøverør så oppdaget jeg vi var 5 uker på vei
Så det var mulig for oss ...
Kunne nok fortalt mer, men...
For å si det sånn: Det kommer ihvertfall ikke mer hormoner i form av p-piller/spiral eller noe lignende i min kropp mer... Det får skje det som skjer ang barn. Tror litt på skjebnen få styre løpet, og når det begynner og bli trangt om plassen i huset, så har mannen sagt seg villig til å "snitt-snitt" 
Synes du skal følge magefølelsen og evt bytte lege eller ihvertfall få en til vurdering...
Masse lykke til