Sv: Veiedag!
Da er min første uke på lavkarbo gjennomført . Syns uka har gått veldig greit og det har ikke vært vanskelig i det hele tatt (enn så lenge ihvertfall). Har laget masse god mat som jeg har funnet oppskrifter på her inne, så takk til alle som legger inn oppskrifter, dere er til stor hjelp for at lavkarbo dagene går så smertefritt som de gjør . Samboern min er superfornøyd, lenge siden han har fått så variert og spennede mat!
Veiinga i dag var positiv (2,3 kg ned) og humøret er på topp , så hvis dette fortsetter så blir det gøy å slanke seg.
Var i barnebursdag på lørdag jeg og. Hadde laget meg litt sukkerfri gele og krem uten sukker som jeg hadde tatt med i en boks og snek på tallerkenen min i et usett øyeblikk. Sukkerfri brus hadde jeg og tatt med i veska mi, cola er jo fy fy, men litt tab xtra går an. Ingen som reagerte på det, så jeg kunne kose meg med mitt "kakestykke" og min brus uten at det ble stillt spørsmål ved noe .
Fredag var jeg i voksenbursdag, og da sa jeg fra på forhånd til venninnen min, så hun laget gresk salat i tillegg til alt det andre slik at jeg også kunne kose meg med maten.
To av mine venninner som var i ovennevnte bursdag ble så nysgjerrige og lystne på å prøve lavkarbo at de spurte om jeg kunne guide de. Nå er jo jeg ganske fersk i gamet, men har brukt en del tid i forkant til å lese meg opp på hvordan kuren fungerer, så litt vet jeg jo. Det hele endte med at de kommer til meg i dag, og skal kurses i lavkarbo . Godt og ha to i nærområdet i tillegg til alle dere her inne og gjøre dette sammen med. Er alltid mye enklere når man er flere og har noen og snakke med om det skulle være noe..
Håper alle andre har hatt en like fin første uke som meg .
Klem Reiseglad

|