Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-05, 20:03   #15
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Nei, men f.eks om jeg tror at jeg kjenner deg da Nille, kjenner igjen det du skriver, også titter jeg på fødslesdatoen din, også tenker jeg "AHA!!! Hun ER født 17. januar 1967 ja!! det var DET jeg visste! HA HA HA!!!"

Sant?

So...???? Flere på jobben har vært innom forumet her.... de har lest det jeg har skrevet, men det er bare EN som VET at det er meg...... Fordi jeg fortalte det (dumme meg). Disse menneskene KJENNER meg altså.... og de er ikke direkte dumme heller.

Folk må jo sette sammen utrykksmåte, nic, avatar OG fødselsdato..... tror det skal mye til å kjennes igjen om man ikke vil det.... Men er man redd for det så er man redd for det.

Om man tror at folk gidder å lete etter nåla i høystakken på nettet...... så sier jeg som HP - GET A LIFE !!

Tror ikke jeg skal si mer jeg........