Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-09, 19:23   #16
Belseblubb
Medlem
 
Belseblubb sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 212
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Hei! Jeg er veldig gjerne med på denne linken. Har vært veldig mye av og på i det siste, men vet at det hjelper enormt å være litt mer aktivt her.

Bailet ut av julebordtreffet, og falt generelt av etter det, da jeg av uvisse grunner plutselig begynnte å gå opp i vekt rett før jul.. Bestemte meg deretter å "ta den helt ut" og var der en stund til jeg bestemte meg for å kjøre ekstrem lavkalori.... ha-ha.... lettere sagt enn gjort... For å si det sånn; det funka ikke i det hele tatt...

Så nå er jeg over til lavkarbo igjen, har holdt på en stund, men i skrivende stund veier jeg 67,2 kg. Nesten tilbake der jeg startet... Jævlig kjipt, men skal i bikiniform innne sommeren..!!!!!! Yesssss!!!!!! Og med bikiniform mener neg min 60 kg, maks 57 kg (for å ha litt å gå på ifht vann).

Jeg er eg en skikkelig mandagsjente når det gjelder veiing, men kan gjerne være m på fredagsveiing.. Lykke til til alle inkl meg selv!!!!! *******

__________________
Her skal man få en fin, stor mage i månedene fremover, men prøver å unngå unødvendig vektoppgang med lavkarbo.

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat