Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-09, 15:06   #4
Afrodithe
Seniormedlem

Afrodithe sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus vest
Alder: 63
Afrodithe er veldig godt liktAfrodithe er veldig godt liktAfrodithe er veldig godt liktAfrodithe er veldig godt liktAfrodithe er veldig godt liktAfrodithe er veldig godt likt

Sv: Hva skal vi fylle påskeegget med?

Driver å planlegger litt diverse til påske...
Jeg har vært på Nille og kjøpt en masse påskeegg her forleden (kun 7 kr pr stk)... Ingen vet jo hvor påskeharen hopper.. og jeg liker jo å legge ut en haug med egg (påskehøne??) med flere egg til hver enkelt (jepp har vært verpesjuk ) av familien og de vi ellers er sammen med i påsken..
Gjemmer påskeeggene litt rundtomkring (inne/ute) der jeg vet at de små og store kommer til å finne dem (navn på eggene så alle får sine da...) Trenger jo bare legge litt overraskelser i hvert egg alt ettersom hva den enkelte liker... (hva med Babybel, små taffeloster, små avocado, cherrytomater, nøtter av ymse slag osv) og alt trenger jo ikke være spiselig heller da(krem/småsåper osv)... Til kjæresten ruger jeg nok ut et ekstra deilig egg med både godis og litt mer ala skumbad og massasjeolje...... så kan jo jeg være "Bunny"

Afrodithe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse, lavkarbo Svar med sitat