Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-09, 21:57   #9
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: "Det legger seg i årene"

Det er den vanligste reaksjonen jeg møter også. Som f.eks. "men, hva tror du skjer med blodårene innvendig da?" Blir ganske lei det egentlig.

Nå svarer jeg sjelden særlig informativt på det, for jeg kan ikke si bare noen få setninger for at det skal bli forstått. Man må nesten holde et mini-foredrag for at de skal skjønne hvorfor det ikke er farlig å spise LCHF, og det orker ikke folk å høre på. Folk blir provoserte og sure når noen går imot deres overtro om magert kosthold og hard trening. Skulle ønske jeg bodde i Sverige mange ganger - for der har hvertfall veldig mange hørt om Annika Dahlqvist, og vet hva LCHF er for noe.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat