Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-09, 16:52   #23
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger har dere igjen etter faste utgifter

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vet det er under normen, men vet også at man får ikke hjelp uansett. For da må man først kvitte seg med tv, bilen og alt annet som man ikke "trenger". Vet hvordan svaret blir, har prøvd før, så da orker man ikke en ny runde..

Men takk for at du er så positiv!

Det er så trist når konsulentene gjør det så vanskelig for folk at de ikke sender inn søknad en gang... de sier " du har ikke krav på blablabla", så orker ikke folk å fylle ut søknaden. Jeg oppfordrer folk til å søke..da kan man faktisk få et ja og heller klage til fylkesmannen hvis man får nei. Bor man litt grisgrent må man ha bil... da kan man få hjelp til forsikring osv. Vi dekket faktisk dekk i et tilfelle hvor familien trengte bilen i jobb og barnehage.

Trist at noen sosialkontor gjør alt de kan for å hindre folk fra å søke... uetisk!!

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat