Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-09, 15:15   #9
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Dine mål og delmål?

Jeg starta på 104 kg i januar. Det endelige målet er å gå ned 40 kg, til 64 kg. Da har jeg normal BMI. Det første mål var å komme under 100 kg. Så har jeg satt meg mange småmål hele tida, ned 5 kg, ned 10 kg, under 90 osv. I dag har jeg gått ned nøyaktig 15 kg!Gubben spanderte da en shoppingrunde på meg, og jeg har vært og handlet ny vårjakke! Til 17.mai vil jeg ha gått ned 20 kg,(da kommer jeg inn i bunaden), innen ferien 25 kg. (Da skal jeg til St.Tropez, og skal tørre å gå på stranda!) Forhåpentlig er jeg ferdigslanket til jul, og da er belønningen en snacksen julekjole. Dessuten vil jeg unne meg ansiktsbehandlinger og kanskje endormologi for å stramme opp huden.
Jeg mener det er psykisk viktig å sette seg mange små delmål, da det er viktig å pleie mestringsfølelesen!! Det er iallefall da jeg lykkes, ved å stadig rose meg selv for at jeg får det til. Skeier jeg ut, eller det går sakte, prøver jeg å tenke pytt,pytt, og fortsette med krum hals.

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat