Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-09, 22:12   #6
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Gikk på ketolyse, er nå gravid ... Hva gjør jeg videre?

Gratulerer så mye med spiren i magen!

Jeg gikk ned 10kg på lavkarbo våren 2006, også ble jeg uplanlagt gravid, men pytt sann Jeg fortsette å spise forsiktig og genrelt lavkarbo, men spiste rundt 50 karber om dagen og var litt mere løssluppen i helgene på knupp eller is.
Jeg begynte på 105 kg og var 110kg da jeg fødte SÅ det gikk kjempefint. Problemet var bare etterpå da jeg var på sykehus i 7 uker med babyen ( hun er født med et syndrom og hadde spisevansker og trengt ekstra o2 ), så gikk alt skeis, å prøve å spise lavkarbo på et sykehus når man knapt rekker middagen fordi man pumper eller sonder, det gikk ikke og jeg la på meg 10kg(!) på de ukene...
Og pga omstendighetene det første året, så økte kiloene på. Men det var fordi jeg ikke passet på. Hadde jeg orket og passet på, så hadde jeg ikke lagt på meg, men jeg gikk rundt og var trøtt, kvalm og utslitt hele tiden og orket knapt tanken på mat, og kastet meg da over det første og det beste.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat