Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-09, 14:08   #764
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Snullerulla: Jeg har ME og har akkurat de samme symptomene som deg, dvs, nå har jeg hatt ME i mange år da, og mange symptomer er ikke så tydelig noe mere. Men jeg er uføretrygda og kommer nok alltid til å være det.
Ellers fungerer jeg best på lavkarbodiett. Det gjør også mamma og tvillingsøstra mi som også har ME. Mamma gikk ned over 30kg for noen år siden og er like tynn nå som da hun fikk oss for 28år siden.
Men jeg har ikke klart å holde meg på lavkarbo av div. årsaker, men jeg vet at jeg er som mest frisk når jeg holder meg unna hvetemel, sukker og andre raske karbohydrater.
Nå etter bare 2 dager uten sukker og hvetemel, så er jeg i bedre form enn jeg har vært på hele vinteren..

By the way, jeg skal ned MYE! Siden siste jeg skrev i tråden her har jeg gått opp en god del pga div. omstendigheter rundt vår yngste datters fødsel og første 2 år.
Men jeg skal ned 30 kg i første omgang, og helst 50...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat