Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-09, 20:17   #52
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Vi burde organisere oss!

Opprinnelig lagt inn av PrøveKanin, her.

Blå:

Hvorfor blir magen min oppblåst, jeg får halsbrann, jeg går opp i vekt, jeg får vondt i hodet med jevne mellomrom, jeg er syk og plaget og får dårlig tannhygiene når jeg spiser slik du anbefaler.

Mens når jeg spiser Skaldeman så blir jeg kurert for alle disse plagene på kortere eller lengre tid ?

Er det fordi Skaldeman sin kosthold er så dårlig og ditt kosthold så bra for alle ?
Eller kan det hende du og jeg og alle andre er ganske forskjellige...

En ting du nok kommer til å bli overrasket over er at omtrent alle overvektige har prøvd olympiatoppens og andre statlige ernærings kostholdsråd mange ganger. Deriblant meg selv. Som du ser måtte jeg inn her før resultatene begynte å komme.

Men det fungerer sikkert utmerket for mange, det skal jeg ikke nekte for.

Har samme erfaringer selv. Vi fungerer best på den maten vi er skapt for å spise, og da får vi også den kropp og helse det er meningen av vi skal ha!

Det er jo en grunn til at så mange som legger om til LCHF holder seg der etter ferdig slanking. Vi har kjent på kroppen hva denne maten gjør for helsen vår! Ikke fanken om jeg skal tilbake til frukt og knekkebrød igjen, for å bli en overvektig, fisete, gretten og deppa kjærring igjen.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat