Sv: Svimmelhet og trening??
Opprinnelig lagt inn av LaVidaE, her.
Hæh?
Trener du så hardt? Jepp
Tror ikke kroppen din da at det er "vanskelige tider" dvs at du må bruke masse energi på å skaffe mat, og holder da igjenn på energi-bruken.
Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener, men jeg har overhodet ikke lite energi hverken før, under eller etter trening. Musklene "går på fett" i stedet for karbo
Eller har jeg missforstått Skaldemann?!? Du har vel ikke det. Han sier jo noe sånn som "spis for å gå ned i vekt, trim for helsa si skyld"
Han skrev i den 1.boken at treningen skulle være lite i begynnelsen, og så øke til moderat trening. Ja, men nå har jeg holdt på med Skaldemann i 14 mnd...
Nå er det vel mest utholdenhetstrening med høy intensitet over lang tid som ikke går så bra uten karbo. Ren styrketrening, selv om den er hard, blir mer som intervalltrening
Eller husker jeg feil? Skal lese en gang til...
Jeg må legge til at vektnedgangen har mer eller mindre stoppet opp siden jeg starta treningen, men jeg har fått større muskler (som er bra for å øke hvile-forbrenningen) og er litt strammere i kroppen.
Vet ikke helt om jeg spiser for lite eller for mye, men skal prøve en periode nå å spise litt mindre mat.

|