Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-09, 17:33   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Intoleranse for karbohydrater

Man vil nok tåle karbsene mindre etter en stund, altså at man enten går fortere opp igjen eller at den generelle helsetilstanden blir dårligere. Jeg får veldig vondt i magen av karbs, men det fikk før jeg begynte på ketolyse så jeg tåler ikke karbs uansett. Viktig er at opptrappingen skjer gradvis liksom

Er du i ketose om kvelden så har du vært det hele dagen, men er ikke dermed sagt at du går ned selv om du er i ketose. Noen er i ketose med 50 g karbs for dagen men går nødvendigvis ikke ned.
Men du skal vel ikke være i ketose hvis du ikke går på en kur der ketose er innbefattet. Generell lavkarbo er vel noe i retning av Fedon og da skal man ikke være i ketose.