Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-09, 23:23   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Veier jeg for lite for ketolysekuren?

Donna: Jeg må si meg enig med det svaret du alt har fått. Og det finnes folkegrupper som lever som våre forfedre gjorde, og spiser ketogent store deler av året, og ellers etter sesongen. Så hvorfor skulle ikke vi kunne gjør det resten av livet?
Jeg har for egen del lært via Atkins som starter ganske likt som Ketolyse, å lære kroppen min å kjenne.
Jeg har fint tålt overgangen, men ikke særlig langt. Sånn jeg lever nå, på mellom 50-100 kh om dagen, og fortsatt ganske mye fett, så kan jeg tilføye alt av belgefrukt og nøtter og en og annen frukt uten at det gir meg trøbbel (eller, det spørs faktisk på frukten). Men jeg vet at dersom jeg skulle hive meg på fullkornspasta og grove brød så hadde systemet klappa sammen. Sånn er det bare. Så LCHF for evah!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat