Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-09, 14:51   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Oi! Spennende!
Jeg har tenkt på det selv, etter noen måneders relativ stillstand, da jeg heller ikke har voldsomt igjen å ta av, og har sikkert kvittet meg med 2/3-deler av overvekten min. Jeg lever a la Fedon, men er sjelden over 100 gr kh om dagen, og det funket veldig fint i et par måneder etter å ha levd ketogent i to og et halvt år, med stillstand det siste halvannet av dem. Nå er jeg faktisk lei av å hele den greia med vektnedgang, og vil bare bli ferdig med de siste kiloene sånn at jeg kan gå tilbake til å spise lavkarbo på den måten jeg synes selv føles best, både for kroppen og for livsnytelsen.

Hvordan har formen vært i utprøvingsfasen?

Takk for tipsene dine, veldig nøyaktig tilnærming til glede for oss som liker å eksperiemtere litt med kroppen (Men på en bra måte )

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat