Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-09, 09:25   #8
Chunky
Gjest

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Til alle

Uten å kjenne sammenhengen, virker kanskje kommentaren min til Kula litt vel krass. Det dreier seg naturligvis om mer enn dette ene innlegget.

Helt siden jeg begynte å skrive på dette forumet har Kula og et par andre kommet med kritikk og usaklige kommentarer, uten selv å bidra med noe som helst konstruktivt.

Lavkarbo er et veldig spennende område, og jeg har forsøkt å sette meg inn i det som er av oppdatert litteratur og ny forskning, og dele mye av det med forumet.

Det er ganske frustrerende å bruke mye tid og ressurser på å forsøke å sette seg inn i noe som er viktig, for så å bli møtt med usaklige og tildels spydige kommentarer når man forsøker å videreformidle det. Jeg har i hvert fall kommet dit at jeg ikke lenger finner det bryet verdt.

Så jeg får finne meg en annen arena å jobbe med denne saken som jeg brenner for. Det har vært veldig hyggelig å treffe mange av dere. Her er masse flotte personer. Det er bare så synd at noen ytterst få klarer å ødelegge motivasjonen til å bruke mer tid på lavkarbo.no.

Så lykke til videre, og takk for meg

Chunky

Svar med sitat