Sv: Utålmodig ...
Hei. Jeg er også ny - fra i går , men syns det er spennnede med et forum der man kan taste litt. Jeg har tenkt meg inn på Atkinson, har ca samme høyde og vekt som deg ( 164cm, 87,5) og vil vel ende på den samme vekten som deg til å begynne med. Jeg har smug søkt meg på metoder siden jul, men ikke helt tatt steget ut i noe. Men på smuging har jeg gått ned fra 91 kg til 87,5. Det er jo ikke så mye på 3 måneder. Derfor skjønner jeg at jeg må ta sats og være "trofast" noe. Jeg tror det handler om utholdenhet i samtlige dieter, hviklen form det enn er snakk om - å orke å stå i det, selv om det går treegt. Men trolig er det en eller annen form for diet som er mer opitmal for en enn de andre. Jeg har en tendens til "å unne meg" litt for mye dersom det er tillatt, derfor valgte jeg Atkinson - der er det ikke så mye å gjøre. Man kjør dietten og jeg har tenkt meg 3 måneder - totalt konsekvent uten avvik. Det skal bli spennende å se om jeg klarer det....men jeg satser og prøver. Å gjøre noe er i hvertfall bedre enn å ikke prøve ! Jeg er vel ikke i stand til å trøste noen, men sender en liten hilsen arne and
|