Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-09, 12:46   #26
Frojac
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Horten
Alder: 54
Frojac er på en erverdig vei

Sv: Noen nye medlemmer her?

hei ny her jeg å
i alle fall som aktiv bruker, har lest en del å følger ikke noen spesiell kur.
prøver bare å kutte ned på karborik kost å gjort dette i 9 uker.
kroppen kom i ketose etter ca 4 dager å har vært der helt til lørdag kveld, da jeg unne meg mine første to halvlitere og noen pizza biter.
men kommer fort tilbake,
har funger veldig bra med både kost å trim, ca en kg i uka og det samme på mage målet.
syns forøvrig forumet er veldig bra, er sikkert mange av oss nye som spørr om ting som er skrevet om gang på gang, så vi får bare bruke søkefunksjonen ivrig.
mange fine oppskrifter er det jo å her.
kan jo komme med ett lite tips som kansje er nevnt her ett sted
vi setter opp ukes meny på hva som skal spises, dermed blir det planlagt å hvis en fyser på noe til middag vet enn jo når det kommer feks laks, eller hva det skulle være.
en annen gevinst er jo det økonomiske, slipper innpulskjøp og har du laget noe som kan brukes dagen etter er jo det kjekt, og salater varer jo ikke evig i ett kjøleskap heller da.

Er forøvrig en stor innspirasjon å lese her inne om hva andre har gjort å oppnåd på å kutte brød potet ris godis osv.Søtsuget mitt er å borte, før kunne jeg få ett kjempe sug hver 14 dag å måtte ha sjokolade eller aller helst små godt.
men ikke en bit på ni uker..juhu..
selv når det står på bodet..
stå på alle ny og veteraner.
frojac

Frojac er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lav karbo Svar med sitat