Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-09, 18:29   #15
Chunky
Gjest

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Først og fremst - beklager til Kula. Jeg har gått gjennom alle innleggene, og innsett at jeg selv har en stor del av skylden for at det utartet seg. Selv om jeg fortsatt tror har problemer med å godta alle tallene dine, så burde jeg hatt mer respekt for din oppfatning av egen vektnedgang. Og det at du får resultater med vår livsstil er mye viktigere enn hva jeg og andre måtte mene om den saken. Jeg håper at vi med det kan legge diskusjonen om termondynamikklover og andre lover og regler død en gang for alle.

Til dere andre. Takk for alle positive tilbakemeldinger. Det vi driver med er så viktig å få frem, at vi trenger å bidra, alle som en. Alle personlige irritasjonsmomenter til side.

Til Photobscura: La oss sammen bli kvitt den siste antydning til michelinfigur, så skal jeg personlig spandere en lammeburger fra Open kitchen på Grünerløkka på deg (finnes ikke bedre i Oslo - selv ikke babben fra Grytelokket kan måle seg med den)

Nevnte jeg forresten at jeg ble litt irritabel av å ikke trene...? Tro meg, det hjelper å spise en hel kamel

Chunky

Svar med sitat