Tråd: Bukser
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-05, 02:46   #38
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Min maskin er sånn at den VASKER i varmt vann - så varmt jeg ber den om - men SKYLLINGENE gjør den langsomt kaldere, sånn at til siste skylling er den helt kald. Kanskje er din maskin også sånn??

Fikk forresten lyst til å fortelle en historie som hendte en venn av meg for nesten 30 år siden. Kjæresten hans hadde strikket ham en genser av islandsull. Han ville vaske den, og tenkte at han skulle nå gjøre det skikkelig... så han vasket den på 90 grader... Og fikk ut filttøfler.

Samme mann var fargeblind, og ville overraske konen (samme damen) mens hun var på besøk hos familien med den førstefødte. Han fikk billig tapet på salg, og kalte inn meg og min eks-mann for å si hva vi mente..Vi stod der og lette etter ord.. da sa han: "Dere må bare si hvordan det ser ut, for jeg vet ingenting om det. Jeg er nemlig totalt fargeblind."

Det så vi. Gitt... Det gikk i avskygninger av fersken og lyseoransje.

Da konen kom hjem, ble hun overlykkelig. Det far gjør er alltid rett, var visst mottoet.. Vi mistet kontakten en gang etter hvert, men gadd vite om hun tenker likedant ennå!

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat