Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat
Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.
Først og fremst - beklager til Kula. Jeg har gått gjennom alle innleggene, og innsett at jeg selv har en stor del av skylden for at det utartet seg. Selv om jeg fortsatt tror har problemer med å godta alle tallene dine, så burde jeg hatt mer respekt for din oppfatning av egen vektnedgang. Og det at du får resultater med vår livsstil er mye viktigere enn hva jeg og andre måtte mene om den saken. Jeg håper at vi med det kan legge diskusjonen om termondynamikklover og andre lover og regler død en gang for alle.
Ikke noe problem! Jeg beklager også hvis jeg har vært for irriterende. Du må begynne å trene igjen, slik at jeg i alle fall kan være litt irriterende i fremtidige meningsutvekslinger.
Apropos fysiske lover; jeg sitter nå på hytta og analyserer GPS-trackingen fra dagens skikjøring, og må nok innse at jeg aldri kommer til å slå den personlige fartsrekorden min fra to år tilbake. Jeg veide 20-25 kilo mer enn jeg gjør nå, og klarte 126 km/t ned Hemsedalsløypa. I morgentimene i dag - med gode forhold - var det umulig for en pingle på litt under to meter og 98 kilo vekt å komme opp i mer enn 117 km/t. Foreløpig den eneste ulempen jeg har oppdaget ved å gå ned i vekt.
God påske til deg Chunky, og alle dere andre.
-
|