Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-09, 21:59   #36
Tidl. medlem
Gjest

Sv: Noen nye medlemmer her?

Opprinnelig lagt inn av Arosa, her.

Hei! Fint at det er flere nye medlemmer her ja! Fikk dette tipset av en kolega jeg også, derfor jeg tror det er bra! Jeg er også veldig spent på om det virker, for jeg veier altfor mye og må gå ned en del. I går var jeg byen rundt for å få tak i nødvendige vit, mineraler ol. I dag skal jeg prøve å bake soya brød, spent!!! Er så avhengig av brød jeg! Har du vært hos lege før du startet?

Jeg har ikke vært hos lege enda. Har tenkt til å snakke med psykolog om det, og lege også kanskje. Har ikke tenkt på det, har tatt sjansen på at dette er trygt. Nå har jeg fått dårligere ånde så jeg lurer på om jeg er i ketose, har ikke noen stix, kanskje jeg kjøper meg noen. Må man bestille på nettet eller kan man kjøpe dem et annet sted? Jeg har lest Meny tilbyr noe iflg ketolyse.no men vet ikke hva.

Ellers synes jeg jeg spiser mye sunnere på lavkarbo diett, er mye flinkere til å lage middag osv. Var vegetarianer (spiste bare fisk) før jeg begynte og har droppet dette til fordel for en enklere tilværelse med kjøtt som et alternativ. Det ble litt vanskelig (og kjedelig!) å bare spise fisk syntes jeg. Så kjøtt går ned på høykant

Lykke til videre du og.

Svar med sitat