Tråd: Ned i vekt
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-09, 12:28   #14
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Ned i vekt ...

Hei - fikk selv diagnosen PCOS for 3 år siden, og begynte med Glucophage (Metformin) siden jeg også har insulinresistens. I tillegg ble jeg anbefalt å begynne med p-piller. Men siden jeg har prøvd diverse p-piller og fått forskjellige bi-virkninger av disse, ba jeg om å få prøve p-ringen (Nuvaring) i stede. Dette har fungert veldig bra for meg. Ringen gir ut mye mindre hormoner enn p-piller, og effekten blir ikke påvirket av løs mage eller omgangssyke. Be legen din om informasjon, eller sjekk nettsiden http://www.nuvaring.no/. Kan også nevne at jeg pr i dag går på Eurodiett som er en lavkarbo-diett jeg følger via Fedon-klinikken i Bergen, og all informasjon jeg har fått der tilsier at lavkarbodietter er positivt for oss med PCOS. Lykke til. :-)

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat