Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-09, 12:42   #7
Chantelle
Medlem

Chantelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

hei Luringen!
tror du treffer spikeren rett på hodet der. jeg håper det såfall. jeg skal til utredning for ME og evnt bipolar nå. Men jeg lar sykdom være sykdom, jeg tror uansett man kan styre/bli mye bedre av kostholdet. Skal ikke se bort ifra at uansett min endelige diagnsose så kan jeg bli mye bedre av kostholdet. Selv om jeg får ME-diagnose så slutter jeg ikke etter å lete etter bedre helse.
ikke sånn at jeg skal bli kvitt det liksom, bare gjøre det optimale i min situasjon.
Jeg har nå begynt på Skaldeman/OE. første uken nå. Jeg har eksem-plager ja. Kanskje har jeg hatt for mye proteiner i forhold til fett... Jeg håper det skal være nøkkelen min nå...karboene mine har vært nokså lave i ett år nå(50-70g) ..men som sagt gått i mye grønt, fisk og kylling. litt smør, avokado etc...men i forhold til OE har jeg fått altfor lite fett.. mettet fett har det blitt lite av ser jeg....og det er det jeg skal ha mye av...
Så jeg tror du har rett der...at det er for lite fett siden jeg fremdeles har tørr hud..og store svinger i energi og blodsukker...jeg har vært flink med karboene synes jeg så feilen ligger jo ikke der?

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat