Sv: Ingen bedring av lavkarbo
Heisann
Jeg synes OE er et klokt valg, høyt fett,lavt protein og mod carbo. Hvis du ikke føler deg pigg nå heller ville jeg prøvd å øke karbo til 100-120g til dagen å se hvordan dette går. Nøkkelen med OE er mettet fett og stivelse karbo som poteter, ris osv. Hvis ikke dette går, da er det ikke noe mer å gjøre enn å bytte til høy karbo. Det som også fungerer er å kjøre lav karbo noen dager og når du kjenner at energien synker kjører du en høy karbo dag i form av stivelse igjen. Dette vil kicke i gang de viktige hormonene dine som leptin osv. som har med metabolissmen din å gjøre. Jeg ville faktisk prøvd en høy karbo dag før du starter på OE. Høy karbo, lav fett og mod protein 1g/kg. Låver deg at dette kommer til å fungere. Ikke bli for lavkarbo og redd for karber de er veldig viktig for kroppen, lytt til kroppen din og når du ikke har energi så må du gjøre noe med det. I dette tilfelle øke karbo inntaket ditt. Karbohydrater er ikke så gale som du tror. Sukker,vegatabilse oljer med masse flerumettede fettsyrer, og høy fruktose korn sirup er det værste du kan få i deg. Også kunstige søtningsmidler er pesten. Håper dette hjelper
Glemte også en ting, fiber er også noe forbanna møkk 
|