Tråd: LCHF diett
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-09, 12:15   #15
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Jeg skjønner ikke hva som er forskjellen på LCHF og andre lavkarbo filosofier jeg... Jeg har lest på lchf.no, på siden til hun Anna Dahlquist( ? ) osv, og jeg finner ikke et ord om hvor mye karbohydrater, hvor mye fett og hvor mye protein. Bare om hva man skal spise, og det er jo det samme som på både Atkins, Eat, ketylose osv....
Er det ingen restriksjoner? Det eneste jeg finner er at det står at man skal spise til man blir mett og en setning om å spise så man blir akkurat så mett at man ungår å gå sulten. Og det er jo akkurat det jeg gjør. Jeg spiser vel mest lavkarbo ala Imse mere enn noe annet... Jeg holder meg på ca 20 karbo om dagen, prøver å få med grønnsaker, egg eller kjøtt på alle måltider og fett fra oljer, fløte, creme fraiche eller fete oster. Jeg spiser meg mett, ikke overmett, men såpass at jeg ikke blir sulten før etter 3-4 timer eller noe mere..
Noen som har en bedre forklaring på lchf? Noen som kan kikke i journalen min og si om det ligner lchf eller ikke?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat