Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-09, 14:50   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Pause fra Atkins/Ketolyse EN dag, hvor mye kan man forvente å gå opp...?

Om du går opp noe, så er det ikke fett, men vann og det vil gå av i løpet av noen dager. Vekttapet vil jo stanse litt osv. Men jeg tror ikke det er så stor fare å skeie ut en dag, annet enn at du kan få vondt i magen og svingende blodsukker.

Jeg ville nok spist mest mulig lavkarbo og kuttet ut ting så godt jeg kan. Jeg hadde definitivt tatt med egen mat, jeg er insulinresistent og kan jo bare si at jeg er insulinresitent og kan ikke spise brød og andre slike karbohydrater. Jeg hadde nok også bakt en lavkarbokake og tatt med og merket den med gluten og sukkerfri

Her må du nok ta dine valg om hva som funker for deg osv. Jeg har prøvd planlagte sprekker før, og det var ikke fristende å gjenta det. Og en av sprekkene kastet meg av lavkarbokostholdet.. Så nå tør jeg ikke planlagte sprekker mere...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat